واکنش قالیباف به توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی-راهبرد معاصر

واکنش قالیباف به توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون مجلس، اجرای پروتکل الحاقی از ۵ اسفند متوقف خواهد شد، هر نوع همکاری فراپادمانی با آژانس در آینده را مستلزم تصمیم‌گیری مجلس دانست.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 22
کد خبر: ۷۸۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

 

«‏مطابق قانون مجلس، اجرای پروتکل الحاقی از روز ۵ اسفند به طور کامل متوقف خواهد شد و هر نوع دسترسی فراتر از پادمان مطلقاً ممنوع و غیرقانونی است. هر نوع همکاری فراپادمانی با آژانس در آینده نیز طبق ماده ۷ مستلزم تصمیم‌گیری مجلس است. ماده ۹ قانون، اجرای دقیق آن را تضمین خواهد کرد.»/ ایسنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
اگر به سربلندی ایران و مردمانش فکر میکنی این نظرات را در سایتتان منتشر کنید حداقل اگر مطب نمی نویسید .بازی برجام که از طرف امریکا به ایران تحمیل شد سایه نامبارکی بر سر کشور است که شرایط داخلی و بین المللی ایران را در حالت تزلزل قرار داده و نوعی ناامنی روانی را بر جامعه ما بصورت دائم بوجود آورده با توجه به بازی جدید امریکا که قاصد ان سفر اخیر رئیس سازمان انرژی اتمی است بهترین گزینه خروج از برجام است تا راهبرد مهندسی امریکا بر تحولات سیاسی داخل ،مناسبات بین المللی و تعیین تکلیف قطعی اقتصاد و معیشت و پایان دادن به شرایط بیم وامید اجتماعی ،با شکست روبرو شود . با توجه به روند گذشته درک بازی دشمن پیچیده نیست و ایران هم در موضع ضعف قرار ندارد مسولین هم مطامع سیاسی را به برجام گره نزنند.
تحلیل های برگزیده